خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نهاوند خبر داد

برگزاری ۴۰۰  برنامه به مناسبت سوم خرداد و دهه کرامت در نهاوند/ فتح خرمشهر نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس بود

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: به مناسبت ایام الله سوم خرداد و دهه کرامت ۳۰ عنوان برنامه شاخص و ۴۰۰ برنامه فرهنگی توسط حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج در نهاوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۴۳۷۶
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹

سرهنگ پاسدار علی مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن گرامیداشت سالروز سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر و تبریک دهه کرامت و روز دختر اظهار کرد: فتح خرمشهر نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به اینکه عامل اصلی فتح خرمشهر باور و اعتقاد رزمندگان به نصرت الهی بود، بیان کرد: به مناسبت ایام الله سوم خرداد و دهه کرامت ۳۰ عنوان برنامه شاخص و ۴۰۰ برنامه فرهنگی توسط حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه این یوم الله در ذهن و تاریخ این سرزمین باقی خواهد ماند، گفت: فتح خرمشهر سند پر افتخار و محکمی است برای کشور عزیزمان ایران که رزمندگان اسلام با دستان خالی در مقابل بهترین تجهیزات و قدرت‌ها ایستادگی کردند و حماسه‌ای عظیم رقم زدند.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده گفت: صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی، انتظامی، گردان‌های امام علی(ع)، گردان کوثر، پیشکسوتان، مسئولین و خانواده‌های معزز شهدا در سپاه شهرستان در روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

مختاری ادامه داد: در راستای جهاد تبیین برگزاری نشست‌های بصیرتی با حضور راویان و هادیان سیاسی، غبارروبی و عطرافشانی در شهر نهاوند و بخش‌ها و همچنین در ۱۰۰ نقطه توسط پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در تمام پایگاه‌های محلات و اقشار و بسیج ادارات برنامه‌های متناسب تدوین و اجرایی می‌شود، گفت: در راستای برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان نیز برنامه‌ریزی شده از همه خانواده‌های معظم شهدا توسط مسئولین تا قبل از زمان اجرای کنگره سرکشی و مدال افتخار به نام شهید تقدیم شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: برنامه‌هایی از قبیل سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، حضور بسیجیان و دسته‌های رزمی پایگاه‌ها در نماز جمعه،  برگزاری رژه موتوری، فضاسازی ادارات، ویزیت رایگان، طبخ غذا، برپایی ایستگاه صلواتی و نمایشگاه عکس در این ایام برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری اردوهای جهادی، مسابقات ورزشی، ساخت مستندهای مختلف از شهدا در راستای کنگره شهدای استان همدان، دیدار با خانواده شهدا و جشن‌های ویژه دختران و میلاد با سعادت امام رضا (ع) و... نیز در این ایام در نظر گرفته شده که توسط حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های خواهر و برادر  محلات و اقشاری اجرا می‌شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار